Tiap hari rutin yang sama!

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Hari ini entri adalah tidak bergambar.Mungkin penuh dengan tulisan yang bakal membuat kan kalian semua muntah darah!Kenapa bosan?Kerana setiap hari saya menjalankan rutin harian yang sama sahaja.Berikut adalah activiti saya selama seminggu.
  • Bangun Pagi - 530 am : Ya hampun sangat lah liat nya!Tidak pernah berjaya bangun on time.Alarm disetkan sehingga 5 kali.Jadi nya kali kelima baru berjaya bangun!Teruk kan!
  • Gerak ke bilik mandi : 545 @ 600 am paling lewat.Kalau lebih dari waktu itu akan consider cuti!yeay!!pencipta rekod kehadiran paling hampeh adalah saya!
  • Keluar rumah 630 am : Harus keluar dari rumah!sekurang-kurang nya sudah berada didalam kereta untuk warm up enjin kereta.Kalau lambat dari itu makanya menangis lah kau menghadap jam!
  • Tol Sg Besi 7am : Mesti kene sampai tol sg besi dalam waktu ini.Kalau tak maka ko masuk opis adalah lambat!Kemungkinan bos ko yg sampai dulu!Padan muka ko kene maki nanti..ahaks
  • Masok opis +- 8 am : Sampai opis dah rasa cam lepas workout kat gym naik treadmill selama 30 minit tanpa henti!!Penat okay.Layan jammed.TENSION woit!!
  • Ulang rutin sama pada pukul 430 pm: untuk drive pulang ke rumah!Dan rumah saya adalah diseremban.Dan saya adalah memandu pulang setiap hari ya kawan-kawan!
  • Pukul 6 pm : baru sampai rumah.Penat nya badan jangan lah cakap yer kawan-kawan.Ya allah bila lah agak nya dapat kerja di seremban kan.Supaya saya punyai lebih masa dirumah!!
Alangkah indah nya dunia saya kalau tidak perlu bekerja dan hanya menjalankan perniagaan online dirumah sahaja.Selain dari dapat memeberikan sepenuh perhatian kepada rumah tangga dapat lah juga saya menjalankan activiti yang digemari iaitu menjahit!!

Kalian semua!!sila doakan segala perjalanan hidup saya agar dipermudah kan.Entri seterusnya akan menceritakan kos bagi perjalanan saya ke tempat kerja saban hari saban minggu dan juga saban bulan.Nanti kan yang seterus nya.



0 comments: