Pagi yang diuji.

Salam Khamis uolls semua..Semoga permulaan hari ini adalah yang terbaik dari hari semalam.Semalam kan masa nak keluar pergi kerja hati i di robek dengan tercalar nya 'baby' i ni.Terus rasa cam down gila!!!

Buat pengetahuan minggu ni i is bermastautin di rumah kawan di putrajaya kerana husband is tiada dirumah.Jadi nya instead nak ulang alik SEREMBAN-KL yang bercinta jauh tuh lebih baik duduk sini kan..dekat sikit.Ini adalah kawasan kuarters P9.Turun ja dari rumah menuju ke arah 'baby' terus nampak cermin dah ter kelepet ke dalam.Terdetik dalam hati "Habis lah..mesti ada yang langgar ni"..

Dah sampai dekat ja terus kelam rasa dunia!!hamboih kemahin lagi ko seret ya!! Mula lah mood terus ka laut dalam!



Nak tahu apakah object yang melakukan ini?Dia adalah sejenis penunggang motor yang bengap!!Berusaha gigih nak lalu gak celahan kereta yang sempit!Jalan yang dia nak lalu tuh pon bukan nya laluan motosikal pon..Ianya hanyalah laluan pejalan kaki nak menuju ke tempat menunggu bas!Tapi nak senang punya pasal dijadikan nya sebagai laluan moto!!


Sian Kat 'baby' ni..Habis calar balar! Tercalar nya kamu ibarat tercalar jugak hati ini.Terima kasih kepada pelaku nya!! Terharu sangat!Semoga anda insaf dan ikot jalan yang benar lah yer!tak payah nak menyempit jugak di celahan tuh!



0 comments: